pondělí 3. května 2010

Test bot Palm GRANITE

Boty Palm Granite jsem si kupoval trochu s obavami. Jednak jsem předtím nic od Palmu neměl, tak jsem nevěděl, jak si stoji s kvalitou. Za druhé, předtím jsem měl boty od jiné značky, které byly naprosto úžasné, ale bohužel jsem je utopil při expedici na Nilu. A za třetí, chtěl jsem boty s tlustou podrážkou na 3 měsíční misi do BC, kde se chodí daleko na řeky. Od bot mám velké očekávání, protože opravdu už nehodlám padat z kamenů kvůli tomu, že mi uklouznou boty.

Granáty, jak sem jim začal říkat byly opravdu bombový. Dalo by se říct, že neuklouzly ani jednou. Tři měsíce jsem v nich pádloval a z toho jeden měsíc každý den na vodě. Relativně tenká podrážka se vzorkem docela vydržela. Kamínky a větve nebyly cejtit, tak jak sem se obával, přestože jsme lezli tam, kde by si normální smrtelník vzal pohorky.

Velká výhoda je příjemný lem okolo vstupu do boty (nedostanou se tam kamínky) a “semišoví” vnitřek boty. Bota má stahování přes nárt páskem na suchý zip, takže obouvání je pohodlné a drží na noze. Kamarádi mi potvrdili, že drží na noze i při plavání. To jsem naštěstí ještě netestoval .


Neoprenový materiál, z kterého je bota, vydržel neskutečný zacházeni. Pravda, až větev, kterou jsem omylem nakopnul při prohlíženi jedné WW5 peřeje, do nich udělala díru, ale mně do nohy málem taky. A co je úplně nejlepší, krásně schnou a nesmrděj, alespoň zatím ne J. Vnitřní plyšové úprava bot dostatečně hřeje a tak je nosím bez ponožek. Za sebe je můžu vřele doporučit. Takovejhle kouř a extremní podmínky mi jiný boty nevydržely. Zkrátka fungovaly skvěle a mohl jsem se na ně spolehnout. Příště jdu opět do bot značky Palm, ale tentokrát do Gradient s tlustou podrážkou, jelikož se chci více věnovat expedičnímu creekingu a tam se dost nachodíte....




Pavel Pilka Faustus

Žádné komentáře: